Nyomtatás

Álláshirdetés leírása

Call center kampány vezető
Feladatok:
• Közép szintű operatív vezetés
• Projektek felépítése, indítása, kivitelezése és sikeres zárása
• Folyamatok- és emberi erőforrás fejlesztése, ill. fejlesztésének koordinálása
• Együttműködés a QC és IT csapattal
• Operátorok munkájának optimalizálása, ellenőrzése, értékelése
• Projektek elemzése, statisztikák, riportok készítése
• Operátor mennyiségi- és minőségi elvárások kezelése
• Motiválás az elvárható lehető legnagyobb hatékonyság érdekében
• Partnerekkel való szakmai tárgyalások lebonyolítása, a kommunikáció támogatása
Elvárások:
• Call centerben szerzett legalább 2-3 éves senior supervisori vagy vezetői tapasztalat
• CC outbound- és inbound feladatok részletes ismerete
• Jó szervező- és csapatvezetői készségek
• Önálló munkavégzés, proaktivitás, határozott fellépés
• Felelősségtudat, megbízhatóság, hitelesség
• Megoldásra törekvés, lendületes és céltudatos munkavégzés
• Eredményorientált személet
• Gyors gondolkodásmód, kreativitás
• Képesség a kampányok teljes körű felépítésére, menedzselésére, sikerre vitelére
• Felsőfokú végzettség és idegen nyelv tárgyalási szintű ismerete ajánlott
Juttatások:
• Biztos háttérrel rendelkező, multinacionális megbízók
• Sokoldalú cégcsoport által támogatott Contact Center
• Versenyképes jövedelem
• Alkalmazotti munkaviszony, heti átlag 40 munkaóra, határozatlan idejű szerződés
• Folyamatos fejlődési lehetőség
• Önmegvalósítás a szerzett tapasztalatok és adott célok viszonyában
Kapcsolat:
• E-mail:job2832@prohumanallas.hu
Jelentkezni fényképpel ellátott, bérigényt tartalmazó, részletes szakmai önéletrajzzal a megadott e-mail címen keresztül lehet.

Kapcsolat

Profield
email

12. kerületi iroda takarítása Budapesten
( / Takarító állások)

noimage
05-22-2019

Alkalmi raktáros munka!
( / Raktáros állások)

noimage
12-01-2017

Németországba keresünk autószerelöket
( / Külföldi állások)

noimage
07-12-2016

Németországba keresünk szakmunkásokat
( / Külföldi állások)

noimage
06-20-2016