Nyomtatás

Description

Ügyfelünk osztrák telekommunikációs és IT startup cég, amely 2013 - ban alakult.
Ausztriában egyik brandjükkel a 4. helyet foglalják el a mobilszolgáltatók piacán.
A kiváló szolgáltatás következtében naponta több száz új felhasználóval bővül ügyfélkörük, ezért a színvonal fenntartása és emelése érdekében most bővíteni szeretnék magyarországi Fejlesztési és Operációs Központjukat egy új ALKALMAZÁS ÜZEMELTETŐ kollégával.

Az új munkatárs a saját fejlesztésű ÜZLETVITELI TÁMOGATÓ rendszer működtetéséért és folyamatos fejlesztésének koordinációjáért felel másik 3 kollégája mellett.

Feladatok:

A meghatározott rendszerek és kapcsolódó alkalmazások működésének felügyelete,
A rendszerek napi működésének monitorozása,
Együttműködés az IT infrastruktúra és fejlesztési területekkel,
Az alkalmazások működtetésének optimalizálásához javaslatok készítése,
Részvétel az alkalmazásüzemeltetési feladatok automatizálásában,
Részvétel a hibaelhárítási folyamatokban,
Tarifa és konfiguráció management, applikáció konfiguráció,
Proaktív rendszer karbantartás,
Havi számlázás üzemeltetés,
Tesztelés támogatása,
Új szoftververziók telepítése,
24 x 7 Oncall ügyelet rotációs alapon,
Napi kommunikáció a kollégákkal (üzemeltetés, fejlesztés, ügyfélszolgálat),
Üzemeltetési dokumentációk készítése,
A telefonhívások és a bejelentett problémák adminisztrációja.

Elvárások:

Minimum középfokú műszaki / informatikai végzettség,
Legalább 3 - 5 éves tapasztalat több rétegű ALKALMAZÁSOK (számlázás, ügyfélnyilvántatrtás, stb...) üzemeltetésében és támogatásában,
SQL nyelv ismeret,
Linux szerver üzemeltetési tapasztalat,
Angol nyelv erős középszintű ismerete feltétele a pozíció betöltésének az osztrák központtal való napi szakmai kapcsolattartás miatt.

Munkavégzés helye:

Budapest

Egyéb információk:

Amennyiben a pozíció elnyerte a tetszését, angol és magyar nyelvű önéletrajzzal jelentkezzen!

Contact

Beck & Partners Kft.
06209999259
email