Nyomtatás

Description

Ügyfelünk a világ egyik vezető darugyártója, valamint világelső darufelújításban, karbantartásban és szervizelésben.
A cég világszerte 4.400 főt alkalmaz a világ 34 országában.
A anyacég biztosítja a magas szintű műszaki és stabil pénzügyi hátteret. A magyar leányvállalat 15 éve alakult, és már évek óta piacvezető Magyarországon a daruzás terén, ahol teljeskörű szolgáltatást nyújt.
Sok éve működnek sikeresen hazánkban, termékeik és azok alkatrészeinek gyártása Európában történik, hazánkban a termékek és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatások értékesítését végzik.

A vállalatnál hamarosan SAP vállalatirányítási rendszer bevezetése történik és az egyik szervizes csoport számára keresünk most SZERVIZ ADMINISZTRÁTOR pozícióba új munkatársat.

Feladatok:

Szervizmunkák kiszámlázása (300 számla / hó),
Kintlévőség kezelés,
Szerződések kezelése, frissítése (200 szerződés),
Munkalapok összegyűjtése a szerviztechnikusoktól,
Munkaidő nyilvántartása,
Teljesítés igazolások kezelése,
Riportok készítése (berendezés jegyzék, szerződéses állomány..)
Kapcsolattartás vevőkkel.

Elvárások:

Legalább középfokú közgazdasági / pénzügyi szakirányú végzettség,
Min. 2 éves szakmai tapasztalat asszisztensi / adminisztrátori pozícióban, ahol adatok rögzítését és számlák kiállítását végezte,
Valamilyen integrált vállalatirányítási rendszer ismerete,
Alapfokú angol nyelvtudás,
Felhasználói szintű számítógép ismeret,
Erkölcsi bizonyítvány

Előnyök:

SAP ismerete (2018 elején SAP bevezetés miatt)
Juttatások, ajánlat:

Nemzetközi, stabil hátterű vállalat,
Oktatásokon való részvétel,
Szakmai fejlődési lehetőség,
Hosszú távú karrierlehetőség egy stabilan növekvő, 130 évre visszatekintő tradicionális cégnél,
Maximális támogatás a betanulás alatt és után!

Munkavégzés helye:

Budapest

Egyéb információk:

Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődését, angol és magyar nyelvű önéletrajzzal pályázzon!

Contact

Beck & Partners Kft.
email